woensdag 10 september 2014

Mijn vakantieboek -voorkant-

Voor mijn verjaardag in februari heb ik een canon selphy 910 van mijn mannen gekregen. Iets wat al lang op mijn wensenlijstje stond. Via de selphy kan je via wifi foto's rechtstreeks vanaf je telefoon (in mijn geval dus mijn iphone) printen. Je kan ze dus ook eerst bewerken en daarna printen. Echt super leuk en een aanrader.

Ik heb mijn selphy deze vakantie meegenomen samen met een leeg boek en het goede voornemen om iedere avond of om de avond de leukste foto's van die dag even te printen en meteen in te plakken zodat ik terug van vakantie zou komen met een fotoboek wat al helemaal klaar is. Dat voornemen is redelijk goed gelukt. Bij thuiskomst liep ik nog 1,5 dag achter. Nu ben ik druk bezig de laatste foto's in te plakken.

Geïnspireerd door een plaatje wat ik tegen kwam op pinterest heb ik de voorkant van mijn boek bij elkaar gescrapt. Zie hier het resultaat.
Je kan mijn pins natuurlijk gewoon vinden op pinterest.com/yaeloc

Mijn inspiratie was:

2 opmerkingen: